مالک اشتر

بصیرتی عمّارگونه ، استقامتی مالک‌اشتروار

مالک اشتر

بصیرتی عمّارگونه ، استقامتی مالک‌اشتروار

مالک اشتر

سنگری جهت نشر آنچه در تبیین حقیقت نیاز است... بی هراس از هجمه های خود عمار پندارها...
به همت جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی مالک اشتر

بایستى گره‌‌‌‌گشائى کرد؛ بایستى حقیقت را باز کرد، بایستى گره‌‌‌‌‌‌‌هاى ذهنى را باز کرد. و این تبیین لازم دارد، یعنى همان کار انبیاء (88/6/14)
شما افسران جوان جنگ نرم هستید و عرصه‌ی جنگ نرم، بصیرتی عمّارگونه و استقامتی مالک‌اشتروار میطلبد.(92/11/23)/امام خامنه ای(حفظه الله)

هنوز براى بسیارى از ملتهاى اسلامى مرز بین «اسلام امریکایى» و «اسلام ناب محمدى» و اسلام پابرهنگان و محرومان، و اسلام مقدس نماهاى متحجر و سرمایه داران خدانشناس و مرفهین بى‏درد، کاملًا مشخص نشده است. و روشن ساختن این حقیقت که ممکن نیست در یک مکتب و در یک آیین دو فکر متضاد و رودررو وجود داشته باشد از واجبات سیاسى بسیار مهمى است(امام راحل: صحیفه نور/ج‏21/ص120)

آیا مذهبى که طالب اجراى عدالت در جهان و خواهان آزادى انسان از قیود مادى و معنوى است مخدر جامعه است؟ آرى، مذهبى که وسیله شود تا سرمایه‏هاى مادى و معنوى کشورهاى اسلامى و غیر اسلامى، در اختیار ابرقدرتها و قدرتها قرار گیرد و بر سر مردم فریاد کشد که دین از سیاست جدا است مخدر جامعه است. ولى این دیگر مذهب‏ واقعى نیست؛ بلکه مذهبى است که مردم ما آن را «مذهب امریکایى» مى‏نامند.(امام راحل: پیام به گورباچف صحیفه نور/ج‏21/ص225)

احمدی‌نژاد: من فعلا سکوت دارم

پنجشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۴۲ ق.ظ

وقتی فشارهای کمرشکن رسانه ایی و اقتصادی داخلی و خارجی بین سال های 90 تا 92 نتوانست جریان توفنده احمدی نژاد را در افکار عمومی زمینگیر کند، آیا به نظر شما در سال ها و ماه های آینده که دوران رسوایی مدعیان فرا می رسد اوضاع تغییر خواهد کرد؟ در نتیجه چه نیازی به فعالیت سیاسی و رسانه ایی شخص احمدی نژاد است؟!

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان در حاشیه مراسم تشییع پیکر حاج سیدمصطفی میرعلی‌اکبری پدر سه شهید دفاع مقدس در پاسخ به سوال‌های مکرر خبرنگاران درباره مسائل کشور، گفت: من فعلا سکوت دارم.

وی همچنین در پاسخ به درخواست‌های مردم برای پاسخگویی به برخی مسائل تصریح کرد: شما خودتان جواب هستید.

درهمین زمینه و به گزارش میدان 72:

نویسنده وبلاگ “دکتر عزیز، بر عهدمان پایداریم” در آخرین پست وبلاگ خود نوشت:

۱- حب دنیا، چشم و گوش عده ایی از تشنگان قدرت و ثروت را آنقدر کور و کر کرده است که تحمل شنیدن  هیچ سخنی که ممکن است منافع و آینده توهمی شان را به خطر بیاندازد را ندارند. در این حالت گفتن  سخن حق برای آنها بی فایده است. نرود میخ آهنی در سنگ.

۲- اغتشاش گران، سران و اصحاب فتنه، مافیای قدرت و ثروت شکل گرفته در جامعه و کانون های تشنه قدرت و ثروت منتظرند تا بهانه ایی برای بهم ریختن وضع سیاسی و اجتماعی ایران پیدا کنند. آنها به دنبال دشمنی فرضی می گردند تا اعمال و رفتار دشمن پسندانه خویش را موجه جلوه دهند. اوضاع پرآشوب کشورهای منطقه مخصوصا سوریه و نقاط دیگری از جهان مثل اکراین، ونزوئلا و تایلند پیش روی ماست. در این حالت نیز نماد جریان عدالتخواهی باید سکوت کند تا جلوی موج سواری آنها را گرفته باشد.

۳- به دلایل مختلف جریان عدالتخواه تا اطلاع ثانوی امکان حضور در هیچ انتخاباتی را نخواهد داشت. نامزدهای آن تایید صلاحیت نخواهند شد. انتخابات سال ۹۲ نمونه آن است. با توجه به عدم امکان حضور فعال سیاسی در انتخابات ها، چرا احمدی نژاد و یاران اصلی ایشان باید فعالیت سیاسی داشته باشند؟

 

4- شکست دولت روحانی کاملا محتمل است.این دولت به احتمال فراوان نه تنها نمی تواند برنامه های اختصاصی خود، یعنی برداشتن تحریم ها و عادی سازی روابط با آمریکا و غرب را به جایی برساند بلکه حتی نخواهد توانست خواسته های نظام در زمینه اقتصاد مقاومتی و رسیدگی به مشکلات روزمره مردم را نیز به سرانجام برساند. ناکامی دولت در ماجرای سبد کالا نمونه واضحی از توانایی دولت فعلی بود. فعالیت رسانه ایی و سیاسی احمدی نژاد بهانه خوبی است تا آنها این فعالیت ها را دلیل شکست خود معرفی کنند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.

 

 

5- اصولا توده های مردم هرگز فریب تبلیغات رسانه های دو جریان عمده سیاسی کشور و رسانه ای غربی علیه احمدی نژاد را نخوردند. حذف مهندس مشایی  و اعلام پیشاپیش حذف آن کس که بوی انحراف می دهد (یعنی دکتر الهام ) از انتخابات نشان از آگاهی جریانات مخالف پیشرفت و عدالت از احتمال بالای رای آوری نماینده جریان احمدی نژاد در انتخابات ۹۲ داشت.

وقتی فشارهای کمرشکن رسانه ایی و اقتصادی داخلی و خارجی بین سال های ۹۰ تا ۹۲ نتوانست جریان توفنده احمدی نژاد را در افکار عمومی زمینگیر کند، آیا به نظر شما در سال ها و ماه های آینده که دوران رسوایی مدعیان فرا می رسد اوضاع تغییر خواهد کرد؟ در نتیجه چه نیازی به فعالیت سیاسی و رسانه ایی شخص احمدی نژاد است؟

 

دلایل متعدد دیگری نیز می توان شمرد تا این سیاست درست احمدی نژاد یعنی سکوت در برابر هجمه ها و تهمت ها را درک کرد. البته این سکوت به معنای مجوز سکوت و بی عملی حامیان گفتمان انقلاب اسلامی نیست.

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۱/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی